Boluspor’da yaklaşan olağanüstü genel kurul öncesi kulübün geleceğine ilişkin Bolu Valisi Abdulaziz Aydın başkanlığında bir toplantı yapılacağı müjdesini eski başkan Necip Çarıkcı verdi.
Boluspor kulübü eski başkanlarından Necip Çarıkcı’nın yaptığı açıklamada Boluspor’un son dönemde zorlu bir süreçten geçtiğini belirterek kısa süre içerisinde Bolu Valisi Abdulaziz Aydın başkanlığında bir toplantı yapılacağını ifade etti. Kongre sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Çarıkcı, milletvekilleri, siyasetçiler ve iş insanlarının kulübün geleceği için birlikte hareket etmesi gerektiğini söyledi.
Yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
“Şu andaki kulübümüz Boluspor da son günlerde zor günler yaşıyor. İnşallah gelecek kongrede sayın vekillerimiz, siyasetçilerimiz, işadamlarımız hep beraber, ‘Bu kulübe ne yapabiliriz?’ bu konuda sayın valimizle toplantı yapılacak. İnşallah Boluspor Kulübü başarılı olacak”
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.